جوکسـتان+مطالب جالب

جوکسـتان+مطالب جالب

جوک های جدید و بروز در اینجا
جوکسـتان+مطالب جالب

جوکسـتان+مطالب جالب

جوک های جدید و بروز در اینجا

الکی مثلا

متاسفم
.
.
.
الکی مثلا من جراحم از اتاق عمل اومدم بیرون

  

هرکی از این به بعد الکی مثلا بزاره من میدونم باهاش

.

.

.

الکی مثلا من جدی ام

*****

دیگه وقتشه زن بگیرم

.

.

.

الکی مثلا خل شدم

*****

راستی نتیجه اون تحقیقاتی که درباره ماهیت در هم تنیدگی کوانتوم داشتیم چی شد؟

.

.

.

الکی مثلن اینجا محیط علمیه، هممونم الاف نیستیم

*****


سلاااااااام به همه دکتر مهندسااااااا

.

.

.

الـــــــــــــــکی

مثلا من نمیدونم شما یه مشت بیکار بیشتر نیستید

*****

کسی لنگه کفش منو ندیده ؟؟

.

.

.

.

الکی مثلا من سیندرلام

*****

سخت است، زندگی در دنیایی که جهل مقدس است

.

.

.

الکی مثلن من فیلسوف روشن فکرم

*****

الکی مثلا و کوفت الکی مثلا و درد

باز شما یه چی افتاد سر زبونتون میخواید شورشو در بیارید ؟

.

.

.

الکی مثلا من خاص و متفاوتم

*****

فکر نکنین خاویار چیز خاصیه ها باور کنین مزه تن ماهی میده آدم زده میشه!

.

.

.

الکی مثلا من وضعم خوبه هر روز خاویار میخورم

*****


کى منو دوس داره ؟

.

.

.

الکى مثلا من نمیدونم شما کشته مرده ى منین

*****

چقد لباس عروس بهم میاد

.

.

.

الکی مثلا بختم باز شده

*****

این پاشنه در چرا کنده شده؟!

.

.

.

الکی مثلن من خواستگار زیاد دارم

*****

مَـــــن حَـــــرفِ ایرانی ها رو خوب میفهمم

.

.

.

الکـــــۍ مثلا مَـــــن جانور شناسم

*****

من از تمام دخترای اددلیستم حمایت میکنم

.

.

.

الکی مثلا من رئیس حمایت از معلولین ذهنیم

*****

اینقد این جکای الکی مثلن رو باب کردین

صبح دوس دخترمو تو کافی شاپ با پسر دیدم

.

.

الاغ برگشته میگه الکی مصلن من دارم بهت خیانت میکنم

*****

چطورین ترشیده ها؟؟؟

.

.

.

الکیییی مثلا من شوهر دارم

*****

دلم کمی مـرگ می خواهد

.

.

.

الکی گفتم مثلا من افسرده ام

*****

متن های جالب الکی مثلا

.

.

.

.

.

.

.

.

الکی مثلا من پست کم اوردم

*****

سلام خوشگلااا…

.

.

.

الکی مثلا شما خوشگلید


نظرات 2 + ارسال نظر
The Equalizer دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 15:19 http://lopoo.blogsky.com

arosak سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 10:35

جالب بود لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد