جوکسـتان+مطالب جالب

جوکسـتان+مطالب جالب

جوک های جدید و بروز در اینجا
جوکسـتان+مطالب جالب

جوکسـتان+مطالب جالب

جوک های جدید و بروز در اینجا

دقت کردین + تا حالا دقت کردید

دقت کردین
.
.
همیشه خنده دار ترین موضوع ها زمانی به مغزت میرسه 
که "وسط" مراسم ختم هستی؟  

  

ادامه مطلب ...

جوک

دقت کردین وقتی میرین آرایشگاه، 

مدلایی که موهاتون، وسط اصلاح سرتون میگیره 

به مراتب بهتر از نتیجه نهاییه؟!!  

ادامه مطلب ...

جوک غضنفر

غضنفر تو تاکسی بوده.یه زنه می گوزه غضنفر می گه من بودم.زنه خوش حال می شه یه چک صد تومنی می ده به غضنفر.غضنفر وقتی می خواسته پیاده بشه می گه:آقایونو خانوم ها از حالا به بعد این خانوم هر چی گوزید گردن من!

 
ادامه مطلب ...

جوک های جدید « پ ن پ »

رفتیم بلیت کانادا بگیریم زنه میگه سیاحتیه؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ زیارتیه میخوام برم امامزاده ریچارد  

ادامه مطلب ...

لطیفه های جدید + جوک غضنفر

 نسخه دکتر

    بیمار:آقای دکتر! انگشتم هنوز به شدت درد می کند!

 دکتر: مگر نسخه دیروز را نپیچیدی؟

بیمار: چرا پیچیدم دور انگشتم ولی اثر نداشت؟

ادامه مطلب ...

جوک های جدید+غضنفر

غضنفر چند هفته بوده هر روز پشت سر هم می‌رفته از داروخونه قرص سوسک کش می‌خریده.یه روز دکتره ازش می پرسهتو چرا اینقدر قرص سوسک کش می‌خری؟

میگه: آخه من هرچی اینا رو پرت می‌کنم نمیخوره به سوسکها

  

ادامه مطلب ...

تماس با ما

درخواست هایتان را به ایمیل زیر ارسال کنید.

دانلود نرم افزار Joke3tan

حجم :      5,655 KB

برای اندروید

برای دانلود بر روی تصویر کلیک کنید.


لینک مستقیم

این برنامه برای آسان شدن کار شماست. 

تفاوت توالت ایرانی و فرنگی

توالت فرنگی طوری طراحی شده است که شما پس از نشستن روی آن بدون کمترین فشاری عمل دفع را انجام می دهید.
همچنین ساختار کاسه بگونه ای است که صداهای احتمالی تا 90% کاهش می یابد.
 
 
ادامه مطلب ...

الکی مثلا

متاسفم
.
.
.
الکی مثلا من جراحم از اتاق عمل اومدم بیرون

  

ادامه مطلب ...

درهم

مغز جالبترین عضو بدنه 

.
.
.

از زمان تولد تا موقع مرگ کار میکنه به جز سر امتحان و خطبه عقد


  

  ادامه مطلب ...